باغ تالار و تشريفات مجالس لشكري باغ تالار و تشريفات مجالس لشكري .

باغ تالار و تشريفات مجالس لشكري

گل آرايي و تزئين باغ تالار با گل رز

http://www.payamlashkari.com/

در صورتي كه گل آرايي مراسمتان را با گل هاي رز سرخ يا سفيد انجام دهيد باغ تالار يا سالن عروسي شما جلوه بيشتري پيدا مي كند. 

چرا گل رز را در تزئينات بكار ببريم؟ 
يكي از مزيت هاي استفاده از گل رز دز دكوراسيون و تزئينات اين است كه بعد از اتمام مراسم عروسي مي توانيد از گلبرگ هاي آن يا شاخه گل هاي سالم آن در دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد يا بصورت يادگاري از عروسي خود آنها را خشك كرده و نگه داري كنيد. 

يكي ديگر از كاربردهاي گل رز در تزئينات و دكوراسين جشن عروستان , گل آرايي جايگاه عروس و داماد مي باشد. پراكنده كردن گلبرگ هاي رز روي ميز عروس و داماد مي تواند جذابيت خاصي را به آن ببخشد.همچنين استفاده از گل رز در قوطي هاي شيشه اي و قرار دادن شمع در كنار آن مي تواند فضاي عروسي شما را به يك فضاي عاشقانه تبديل كند. 

چند عدد گل رز براي تزئينات باغ تالار مناسب است؟ 
تعداد گل هايي كه قرار است در تزئينات باغ تالار شما بكار رود بستگي به تعداد ميزهاي پذيرايي مهمانان دارد.  اين نكته را نيز در نظر داشته اشيد كه اگر قرار است سفره ي عقد هم داشته باشيد تعداد گل هايتان را دو برابر كنيد زيرا قرار است در سفره ي عقد نيز بكار برده شوند. 

گل هاي رزتان چه رنگي باشد؟ 
انتخاب رنگ گل و اينكه چه رنگي را در تزئينات جشن عروسيتان بكار ببريد به سليقه و تم عروسي شما بستگي دارد. سعي كنيد از گل هايي با رنگ شاد استفاده كنيد زيرا فضاي جشن شما را نيز شادتر مي كند. اگر قبل از مراسم عروسي جشن عقد نيز قرار است برگزار كنيد سعي كنيد از گل هاي رز سفيد يا كرم استفاده كنيد. اما پيشنهاد ما به اين است كه انتخابتان را با توجه به تم عروسيتان انجام دهيد.


برچسب: باغ تالار، باغ و تالار عروسي، خدمات مجالس عروسي، تشريفات مجالس عروسي، برگزاري مجالس عروسي، خدمات عروسي، برگزاري مجالس نامزدي، دسته گل عروس، خدمات مجالس، تشريفات مجالس، برگزاري مراسم عروسي، تشريفات عروسي، باغ عروسي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۹:۳۰ توسط:پيام لشكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :