باغ تالار و تشريفات مجالس لشكري باغ تالار و تشريفات مجالس لشكري .

باغ تالار و تشريفات مجالس لشكري

برگزاري مراسم نامزدي در منزل

http://www.payamlashkari.com/

معمولا اكثر مردم تمايل دارند كه جشن نامزدي را در منزل برگزار كنند و به سمت رزرو باغ تالار يا سالن نمي روند.  اگر قرار است شما هم مراسم خود را در منزل برگزار كنيد بهتر است اين موارد را رعايت كنيد. 

تعداد مهمانانتان را مشخص كنيد 
زماني كه تمامي قرارهاي خود را با طرف مقابلتان گذاشته و به اين پيوند رسميت داديد زمان آن رسيده كه تعداد مهمانان براي مراسم بله برون و يا نامزدي را مشخص كنيد. 

نيازي به باغ و حياط نيست 
معمولا در مراسم نامزدي به دليل اينكه فقط بستگان درجه يك دعوت مي شوند و تعداد ميهمانانتان خيلي زياد نيست نيازي به باغ و فضاي باز نيست. احتياج به سالني داريد كه توانيد آن را به دو قسمت تقسيم كنيد, زنانه و مردانه. 

فضايي مجزا براي دادن هدايا 
از آنجا كه مراسم بله برون با هداياي مهمانان شروع مي شود شما بايد قستي را براي زماني كه خانم ها و آقايان در يك مكان قرار مي گيرند و مراسم قاطي مي شود در نظر بگيريد. مي توانيد در همان سالني كه براي جشن در نظر گرفته ايد از پاراون استفاده كرده و سالن را به دو قسمت تقسيم كنيد. و بعد از اتمام مراسم پاراون ها را برداريد. 

چيدن ميز و صندلي 
زمانيكه كه قرار است جشني را در منزل برگزار كنيد حتما از صندلي هاي تاشو و ميزهاي كوچك گرد استفاده كنيد. زيرا بايد به فكر فضاي كافي براي مهمانان نيز باشيد. 

شمع , گل و تور را فراموش نكنيد 
مراسم خود را شمع آرايي كنيد.تور,شمع و گل مي توانند مراسم شما را به يك مراسم مجلل تبديل كند. مي توانيد ليوان هاي ساده تهيه كرده و شمع هاي كوچك را در آن قرار داده و روي ميزهاي مهمانان قرار دهيد. اين گزينه مي تواند يك نمونه از تزئينات شما در منزل باشد. 

انتخاب غذا 
معمولا مراسم نامزدي در عصر يا بعد از ظهر برگزار مي شود ولي اگر شما قصد داريد كه كه از مهمانان خود به صرف شام پذيرايي كنيد مي توانيد غذا را از بيرون سفارش داده و يا اينكه از كسي كه در اين كار تبحر دارد تقاضا كنيد كه در منزل اينكار را انجام دهد. البته اينروزا فينگر فودها نيز طرفداران زيادي پيدا كرده و در مراسم هايشان بكار مي برند. فينگرفودها علاوه بر خوش طعم بودن در زيبايي ميزهاي شام بسيار موثرند. 

كفش هاي مهمانان 
اين گزينه ممكن است خيلي به آن دقت نشود ولي در اصل بسيار مهم بوده و در ظاهر جشن شما بسيار تاثير گذار است. بنابراين به شما پيشنهاد مي كنيم هنگام كرايه ميز و صندلي به فكر كرايه يا خريد يك جاكفشي مناسب به تعداد مهمان ها باشيد. 

ظروف كرايه اي يا خير؟ 
برخي افراد تمامي ظروف لازم را براي برگزاري مراسم و پذيرايي را داشته و از آنها استفاده مي كنند. اما ما پيشنهاد مي كنيم كه ظروف مراسمتان را كرايه كنيد زيرا در غير اين صورت ممكن است تعدادي از ظرف ها شكسته و ظروفتان ناقص شوند.


برچسب: باغ تالار، باغ و تالار عروسي، خدمات مجالس عروسي، تشريفات مجالس عروسي، برگزاري مجالس عروسي، خدمات عروسي، برگزاري مجالس نامزدي، دسته گل عروس، خدمات مجالس، تشريفات مجالس، برگزاري مراسم عروسي، تشريفات عروسي، باغ عروسي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۴۲:۲۷ توسط:پيام لشكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :