باغ تالار و تشريفات مجالس لشكري باغ تالار و تشريفات مجالس لشكري .

باغ تالار و تشريفات مجالس لشكري

پذيرايي مهمانان در عروسي

http://www.payamlashkari.com/

پذيرايي در اكثر سالن هاي عروسي تقريبا به يك سبك صورت مي گيرد. به اين صورت است كه هنگام ورود مهمانان به مجلس نوشيدني گرم يا سرد با توجه به فصل برگزاري مراسمتان سرو مي كنند. بعد از سرو نوشيدني شروع به پذيرايي ميوه و شيريني مي كنند و در آخر غذاي مهمانان را در صورتيكه پذيرايي شما بصورت سلف نباشد روي ميزهاي مهمانان سرو مي كنند.
اما در صورتيكه پذيرايي شما به صورت سلف سرويس است غذا و نوشيدني ها روي ميزهاي مخصوصشان چيده شده و مهمانان خودشان از بر سر ميزها رفته و غذايشان را صرف مي كنند. در اينگونه سالن ها معمولا ميزهاي شام دو مرتبه شارژ مي شوند.
اما نكته ي ديگري كه بايد به آن توجه كنيد انتخاب محل عروسيتان مناسب با تعداد ميهمانانتان است. اگر تعداد مهمانان شما زياد است بهتر است سالن هايي كه داراي سقف بلند و فضاي بزرگتري هستند را براي مراسمتان انتخاب كنيد. اما اگر تعداد مهمانانتان كم است مي توانيد سالن هاي كوچكتري را براي مراسمتان اتخاب كنيد.
زيرا در اين صورت باعث مي شود تعداد ميهمانان بيشتر بنظر برسد.


برچسب: باغ تالار، باغ و تالار عروسي، خدمات مجالس عروسي، تشريفات مجالس عروسي، برگزاري مجالس عروسي، خدمات عروسي، برگزاري مجالس نامزدي، دسته گل عروس، خدمات مجالس، تشريفات مجالس، برگزاري مراسم عروسي، تشريفات عروسي، باغ عروسي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۳۶:۵۵ توسط:پيام لشكري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :